Uitleg functies Mijn Voip Centrale!

U kunt via MijnVoipCentrale diverse VOIP SIP ACCOUNTS aankoppelen van providers (voor inkomende nummers) en van gebruikersaccounts (uw voipapparatuur o.a).

U heeft de keuze uit 4 VOIP pakketten na aanmelding.
Pakket 0 - Free
1 Voip Provider account
1 Sip Gebruiker account
Beperkte IVR keuzes *

Max 20 IVR toetskeuze's
Max 500 in/uitgaande minuten pm
(na 500 minuten 0,2 cent per min)

Gratis

(0cent pd)
Pakket 1 - My Personal
1 Voip Provider account
1 Sip Gebruiker account


Max 20 IVR toetskeuze's
Max 2000 in/uitgaande minuten pm
(na 2000 minuten 0,2 cent per min)
5,- euro pm
(17cent pd)
Pakket 2 - Lite Centrale
2 Voip Provider accounts
2 Sip Gebruiker accounts

Max 45 IVR toetskeuze's
Max 3000 in/uitgaande minuten pm
(na 3000 minuten 0,2 cent per min)
7,50 euro pm
(25cent pd)
Pakket 3 - Mid Centrale
5 Voip Provider accounts
5 Sip Gebruiker accounts

Max 70 IVR toetskeuze's
Max 5000 in/uitgaande minuten pm
(na 5000 minuten 0,2 cent per min)
10,- euro pm
(33cent pd)
Pakket 4 - High Centrale
10 Voip Provider accounts
10 Sip Gebruiker accounts


Max 150 IVR toetskeuze's
Max 9000 in/uitgaande minuten pm
(na 9000 minuten 0,2 cent per min)
15,- euro pm
(50cent pd)
* = Veel IVR opties zijn met het FREE pakket niet mogelijk om in te stellen. Zo is het voeren van groepsgesprekken, faxontvangen e.d niet mogelijk. Tevens dient u het FREE pakket elke maand opnieuw handmatig te activeren!

De pakketten zijn Prepaid dus u kunt ten alle tijden besluiten (mocht de dienst u niet bevallen) per direct te stoppen met het gebruik van MijnVoipCentrale.

Download hier de handleiding van MijnVoipCentrale met voorbeelden!

Hieronder een korte beschrijving van een aantal functies (welke u kunt instellen onder de toetsen van uw aangekoppelde VOIP telefoonnummer) van MijnVoipCentrale. Deze functies zijn allemaal inclusief bij de bovenstaande pakketten!


 Doorschakelen naar Vast/VOIP & Mobiel

U kunt het telefoonnummer doorschakelen naar een vast of mobiel telefoonnummer. U kunt zelf een VOIP provider ingeven welke het telefoonverkeer voor u aflevert op de door u gewenste manier. Het uitgaande telefoonverkeer loopt dus altijd via een externe partij(en) naar keuze.


 Doorschakelen naar uw MijnVoipCentrale Voicemail

U krijgt een Voicemailbox beschikbaar. Via deze voicemail functie kunt u bellers een boodschap laten inspreken die vervolgens kostenloos naar uw e-mail verzonden zal worden, inclusief het afzendertelefoonnummer. Hierdoor mist u nooit meer een telefoongesprek op het moment dat u niet beschikbaar bent!


 FAX berichten ontvangen

U kunt er voor kiezen om op uw VOIP nummer FAXen te ontvangen. Deze FAX berichten worden verzonden naar uw e-mail in TIFF formaat. Helaas geven wij geen garanties op het ontvangen van FAXen via VOIP. Deze stabiliteit ligt namelijk mede aan de VOIP provider waar u het VOIP nummer van heeft aangekoppeld.


 Dialplans voor uw Voip nummer aanmaken

Als u een VOIP toestel heeft kunt u dit apparaat aankoppelen en gebruik maken van de uitgaande dialplans. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld ingeven dat er standaard 0031 voor een in te toetsen telefoonnummer wordt geplaatst, voordat deze wordt doorgezet naar uw aangekoppelde VOIP provider.


 Echo test uitvoeren (voip delay test)

U spreekt en hoort u zelf terug met een vertraging. Door gebruik te maken van de Mijn Voip Centrale ECHO test kunt u direct horen hoeveel vertraging er op de telefoonlijn plaats vindt. Als de vertraging laag is dan kunt u mogelijk faxen goed ontvangen (hierbij mag de audio vertraging namelijk niet te groot zijn).


 Audioberichten opnemen

Bellers kunnen een bericht voor u achter laten. Dit bericht kunt u terug vinden in het audiocenter.



 Audioberichten afspelen

U kunt audioberichten afspelen aan de persoon die u probeert te bereiken.




 Nummer/Getal uitlaten spreken

Het systeem kan voor u een nummer of een getal uitspreken. Dit getal/nummer kan worden opgehaald vanaf een in te geven URL. Hierdoor kunt u deze functie gebruiken voor de uitgifte van bijvoorbeeld website toegangscodes


 Groepsgesprekken voeren

Samen met collega's kunt u een groepsgesprek voeren. Deze gesprekken kunnen worden beveiligd met een pincode naar keuze.


 Tijdroutering

Wilt u bijvoorbeeld alleen tijdens kantooruren bereikbaar zijn? Dat is mogelijk met de tijdrouteringsmodule. Met deze tijdrouteringsmodule kunt u bijvoorbeeld buiten kantooruren doorschakelen naar uw voicemail


 Meeeeeeer functies...

Er komen wekelijks nieuwe functies bij. U kunt ook functies aandragen via ons ticketsysteem. De medewerkers van MijnVoipCentrale zullen gaan bekijken of het te realiseren valt.