Uitleg functies Mijn Voip Centrale! |
||||||||||||||||
U kunt via MijnVoipCentrale diverse VOIP SIP ACCOUNTS aankoppelen van providers (voor inkomende nummers) en van gebruikersaccounts (uw voipapparatuur o.a).
De pakketten zijn Prepaid dus u kunt ten alle tijden besluiten (mocht de dienst u niet bevallen) per direct te stoppen met het gebruik van MijnVoipCentrale. Download hier de handleiding van MijnVoipCentrale met voorbeelden! Hieronder een korte beschrijving van een aantal functies (welke u kunt instellen onder de toetsen van uw aangekoppelde VOIP telefoonnummer) van MijnVoipCentrale. Deze functies zijn allemaal inclusief bij de bovenstaande pakketten! |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Doorschakelen naar Vast/VOIP & Mobiel |
||||||||||||||||
U kunt het telefoonnummer doorschakelen naar een vast of mobiel telefoonnummer. U kunt zelf een VOIP provider ingeven welke het telefoonverkeer voor u aflevert op de door u gewenste manier. Het uitgaande telefoonverkeer loopt dus altijd via een externe partij(en) naar keuze. |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Doorschakelen naar uw MijnVoipCentrale Voicemail |
||||||||||||||||
U krijgt een Voicemailbox beschikbaar. Via deze voicemail functie kunt u bellers een boodschap laten inspreken die vervolgens kostenloos naar uw e-mail verzonden zal worden, inclusief het afzendertelefoonnummer. Hierdoor mist u nooit meer een telefoongesprek op het moment dat u niet beschikbaar bent! |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
FAX berichten ontvangen |
||||||||||||||||
U kunt er voor kiezen om op uw VOIP nummer FAXen te ontvangen. Deze FAX berichten worden verzonden naar uw e-mail in TIFF formaat. Helaas geven wij geen garanties op het ontvangen van FAXen via VOIP. Deze stabiliteit ligt namelijk mede aan de VOIP provider waar u het VOIP nummer van heeft aangekoppeld. |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Dialplans voor uw Voip nummer aanmaken |
||||||||||||||||
Als u een VOIP toestel heeft kunt u dit apparaat aankoppelen en gebruik maken van de uitgaande dialplans. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld ingeven dat er standaard 0031 voor een in te toetsen telefoonnummer wordt geplaatst, voordat deze wordt doorgezet naar uw aangekoppelde VOIP provider. |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Echo test uitvoeren (voip delay test) |
||||||||||||||||
U spreekt en hoort u zelf terug met een vertraging. Door gebruik te maken van de Mijn Voip Centrale ECHO test kunt u direct horen hoeveel vertraging er op de telefoonlijn plaats vindt. Als de vertraging laag is dan kunt u mogelijk faxen goed ontvangen (hierbij mag de audio vertraging namelijk niet te groot zijn). |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Audioberichten opnemen |
||||||||||||||||
Bellers kunnen een bericht voor u achter laten. Dit bericht kunt u terug vinden in het audiocenter. |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Audioberichten afspelen |
||||||||||||||||
U kunt audioberichten afspelen aan de persoon die u probeert te bereiken. |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Nummer/Getal uitlaten spreken |
||||||||||||||||
Het systeem kan voor u een nummer of een getal uitspreken. Dit getal/nummer kan worden opgehaald vanaf een in te geven URL. Hierdoor kunt u deze functie gebruiken voor de uitgifte van bijvoorbeeld website toegangscodes |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Groepsgesprekken voeren |
||||||||||||||||
Samen met collega's kunt u een groepsgesprek voeren. Deze gesprekken kunnen worden beveiligd met een pincode naar keuze. |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Tijdroutering |
||||||||||||||||
Wilt u bijvoorbeeld alleen tijdens kantooruren bereikbaar zijn? Dat is mogelijk met de tijdrouteringsmodule. Met deze tijdrouteringsmodule kunt u bijvoorbeeld buiten kantooruren doorschakelen naar uw voicemail |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Meeeeeeer functies... |
||||||||||||||||
Er komen wekelijks nieuwe functies bij. U kunt ook functies aandragen via ons ticketsysteem. De medewerkers van MijnVoipCentrale zullen gaan bekijken of het te realiseren valt. |
||||||||||||||||
|